miercuri, 24 martie 2010

Her morning elegance

alerg pe scari, paltonul imi dezgoleste umarul drept, niste san se arata lipit de camasa uda, breton lipit de frunte cu picaturi de ploaie.. ma ascund intre sinele de tren si imi scutur parul ca un caine latos. am plecat ca si cum m-ai fi dat afara.



Cand esti inconjurat de lucruri simple, iti dai seama -sau cel putin iti reamintesti- ca sunt singurele care conteaza. Esti singurul, primul, ultimul care a numarat cate fumuri trag din tigara. Nici eu nu pot..
24.III.1o 18:17 - primul stol card de ciori care-mi trece peste crestet; sau prima oara cand ma bucur de asta.
-mi-am pus piciorul stang pe zid
-mestec filtrul si un pai
-soneria de mesaj e ca roua de dimineata
-cerul e imortalizat
-e bine, e frumos..e bine...
Scriu din mers: dupa ce te-am cunoscut am inceput sa ma dau cu parfum. Mai am o tigara. O pastrez sa o fumez cu tine.
Sper sa te prind acasa. Sa-ti spun si azi pe viu "Te iubesc!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu