vineri, 26 martie 2010

frisca

stai in bucatarie cu "ai tai".
stau la tine in camera.
mananci. cu ei.
scriu. cu tastatura.
ca de obicei.
nu ma deranjeaza.
am invatat sa nu.
fumez in dormitor si imi mananc sendvisul carat prin spital. pana si el s-a fleoscait dupa ce-am terminat cu endoscopia. m-a mangaiat asistenta, iar umflatul ala mi-a sters sucul gastric de pe fata.
imi bag picioarele in ea de frisca, fa-ti-o! pt tn e salata de frcute; care trebuia sa le mananc dupa ce juma' de m de tub mi-a fost indesat pe gat. acum stiu ca pot inghiti un penis 4x4. bucura-te.
ma uit pe google la pisici si la videoclipiul ala cu pinguni. simt afectiune.
mi-e greata...
oo aud mixerul. sa nu comentezi la cum am taiat fructele.
au plecat. a venit aici si a deschis geamul, mi-a stins tigara si mi-a spus ca l-am lasat singur.
deci nu m-ai tranti scaunul, ca te aud, da?
stau in pat, beau apa. s-a varsat. pe mine, nu pe asternuturile tale. cu ce drept sa ai apa de pe trupul si dintre falciile mele la tine pe cearceaf etc...?
tu amesteci fructele cu frisca? le-a bagat in congelator...

ce bine miroase. e superb..
-ce ai mai scris pe blog?
-tampenii. ca de obicei.
-ce tampenii?
-tampenii.
-ai scris ceva de mine?
-nu prea.
-atunci unde e rolul meu? (face botic)
-peste tot...


acum ma imita : "oo oo aud mixerul", ma ciufuleste, stramba spanceana si rade.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu