luni, 8 martie 2010

chestiile astea nu ma ajuta deloc. intru la 11. e fara 10. s-a dus si lunea astea. e 8 martie. e ziua mea. asta nu-i motiv de plans? nu plang. ma zgarie pe creieri. nu mai am nimic. nu mai vreau nimic decat caldura. caldura si sex. vreau o cafea.BUCATARIA E GOALA. casa e goala de suflete, de caldura. mai goala sunt eu, zic. e ziua mea, doar n-o sa stau toata ziua in casa perforandu-mi clitorisul si citind poemele extrauterine sau scriind chestii.
ce dracu e cu porcariile astea ciudate? viata cu aspect de efect lsd nu prea ma incanta. simt poozitia de triunghi isoscel, simt cum ma invart pe un deal, imi zgari mainile scoase din porcaria asta de crengi. ca-i la padure. e la munte.
nu se aud decat futalaii de la portishead si electrocasnicile.
nu am timp de mine x 2. nici maimuta nu mai are.
m-am plictisit sa ma plictisesc. nu ma mai atrag. ma doare in cot. nu mi se mai rupe. m-am rupt.
ia-ma de pe jos inainte sa ma calce in picioare.
e ziua mea.
sparta.
moarta, coapta, sparta.
n-am tigari

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu