vineri, 21 august 2009

urban violent*

ne-am taia venele.
asa cum ne bateam cateodata palmele la concerte
aplaudand fara rost
eu cu stanga, tu cu dreapta.
ne-am desperechea,
precum nasturii si fasolea boabe
apoi am fierbe in noi.
mii si mii de bulbuci
sparti inainte de-a cunoaste aerul.
ti-as spune ca te urasc,
si ca nu mai vreau sa te vad niciodata,
ca dac-as fi vrut un suflet
harcea-parcea
mi l-as fi umflat si
dezumflat singura
c-un aer mediocru.
(ori de cate ori ..)
cu pompe funebre.
tu ..
ai sta.
cu mainile incrucisate si-ai zice
ca nu mai e loc,
ca omul e tot singur,
si-asa si merge
pe lumea „ai’lalta”.
ar curge sange.
iar copii de la coltul strazii ar incerca sa-l curete
cu apa din pistoale plastice
gaurite.
gauri, te..
urme.
lasi in urma.
ma lasi in urr..
ma
lasi
gauri, te .. .
urme.
lasi in urma.
ma lasi in urr..
ma
lasi.

*cristina miclea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu