marți, 18 august 2009

Noaptea

Palmele, cu o aură fierbinte de sânge crud, le-năbus în gheaţa abisală a culorii, calmantul ce tinde să capete mai mult suflet decât mine. Mizcibil îmi satisfac pielea si culoarea, în flori sângerii de cires şi aroma esenţei lunii. Stelele tatuate in mirodenii de placere pe bolta ei le bestializam din colturile noastre. El vede 3, eu doar o stea, prin geamul crapat, stand cu capul in jos, atingand cu 4 tentacule de rasuri din tristete a doua dimensiune existenta in inumanuri reale. Ma bucur din nou de singuratatea din noapte si de durerea cerei arzatoare si instanta, ce se scurge pe abdomenul meu pret de cateva secunde, secunde de.. nimb.
Acum cerul nu arata decat ca paharul asta nenorocit de wiskey; felia de lamaie si gheata tot mai topita, ce straluceste.. sunt tot acolo, in pahar, pe cer, in capul si sufletul meu. El vede 3, eu vad doar un cubulet topit de gheata, prin ochii mei bulbucati si incercanati, stand cu capul mai crapat decat geamul, pe un cearceaf pe care probabil si-o mai fi pus-o si maica-mea cu cate vre unul in tinerete. Incet incet, dulcea Norma Jane coboara de pe perete si tot imi face cu ochiul; ma vrea si vrea sa profite de mine asa cum a profitat si taica-su de ea. Profita de mine, dar te rog, fa in asa fel incat dimineata sa nu miros a Chanel no5... si nici a wiskey.

Privirea lui de iarba mi-a amintit. Imi amintesc si acum cum sotul maica-mi se aseza peste mine. Se juca cu degetele. Gemea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu