vineri, 16 aprilie 2010

bizy dizy 2

hai sa scriem. amandoi
m-am tripat iubindu-te si asa am ramas
and that was a long time ago..
me gusta marijuana, me gustas me gustaas tu..

mai intai as vrea o tigara , vreau sa te maingai si mai bine ma duc dupa tigara deci vorbim mai tarziu umpic :) ...

nu ma mai musca de fund

iti simt madularul intarit pe coapse

me gusta la nochee..
me gustas tu

nu ma pot deslipi de pe tine iti simt pielea mai calda ca niciodata buzele tale sunt asa de moi si placute la atingere te as saruta

mi-e foame

care sunt gandurile mele si care sunt ale tale ????
nu mai conteaza ne dam noi seama

te simti mai bine daca am fundul pe jumatate gol??
esti .. ai trupul cald
iubitor
afabil iti simt

mi-e foame

:)
538 ^=340 538. mi-am codat gandurile
sunt a ta
i'm only yours...

trisez. mi-e foame si-mi sta parul ca dracuuu dracu
draaaacu
aaa
ah

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu