sâmbătă, 6 februarie 2010

va vad, imagine distrusa, ochi mort rasucit la 180 si inca sta sa cada, vede!
albastru!
cu arcade!
migdalat, fir-ar al dracu..
e femeie!

pasesc pe pod, astept construirea unui bloc cu 50 de etaje in berceni. si bani de parasuta.
sa vad din nou tot ce conteaza. sa-i sug coasa. sa-mi suga madularul de copil. s-o alung dupa ce spal cana din care a baut cafea.

a p e r s o n a l i t a t e

n-avem decat stari, noi, toate 7. cu ghinion numelui meu, varsatorului pistret, extaz in biblie.
her bloody eyes
au apus
mi-am schimbat tusul
mi-am schimbat culoarea
am golit

am jucat cu porumbeii in locul meu, am adulat si am oferit ca nimanui, am ascultat, am murit, a inviat. unul din noi, 2. asta nu stiu, e galben cred.

bucati de carne

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu