sâmbătă, 13 iunie 2009

Statul cu doar doi

Stateam in pat, eu aproape goala, ascultam muzica, fumam, beam vin si ii spuneam cum la tocmai facusem 4 ani, stand in acelasi pat, i-am zis maica-mii ca vreau sa facem sex ca sa ne incalzim; era iarna, era frig… Avea peruca neagra. S-a asezat cu capul pe burta mea, mi-a mangaiat coapsele si s-a jucat cu buzele si palmele pe trupul meu. Mi-a spus ca vrea sa ma picteze. Si-a luat acuarelele, iar eu l-am asteptat ca o panza, goala, asteptand sa devin opera de arta a iubitului meu. S-a lasat inspirat de mine, trupul si prezenta mea, mi-a pictat niste flori rupte de realitate pe sani, iar pe pe torace, pubis si coapse mi-a facut niste aranjamente florale dragute, asa, gen ikebana ; niste ramuri inflorite, inverzite, pline de viata, niste monstruleti pur imaginativ, pe solduri. Apoi am trecut eu la culoare, am pocit o pisica neagra si o tipa goala, totul asa cum vad eu, apoi ne-am sarutat si ne-am contopit culorile, facand dragoste toata dupa-amiaza. Mai sunt 5 luni de soare…
14 Aprilie, cred

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu